Hľadať SK (EUR) Prihlásiť Košík 0
Váš košík je prázdny :(

Nakúpte ešte za 50 € a dopravu máte zadarmo

0 €
Doprava zadarmo!

Veľkonočná súťaž o 1000 balení RAKYTNÍČEK želatínky. Viac TU.

TEREZIA druhýkrát obhájila prestížne ocenenie Czech Superbrands

Brand TEREZIA, pod ktorým nájdete v lekárňach v Českej republike a na Slovensku unikátne výživové doplnky a ďalšie výrobky zo zdraviu prospešných húb a rastlín, obhájil na rok 2022 prestížne ocenenie Czech Superbrands. Ocenenie je najrešpektovanejšie nezávislou autoritou v oblasti oceňovania obchodných značiek na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získavajú značky s vynikajúcou povesťou – zákazníci si s nimi spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Týmto značkám sa taktiež hovorí Love brands. TEREZIA stojí po boku výrazných značiek z rôznych odvetví a výrazne zvyšuje svoju hodnotu a vážnosť na trhu s výživovými doplnkami.

Program Superbrands odštartoval pred 20 rokmi vo Veľkej Británii. Odvtedy sa stal populárnym na celom svete a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na 5 kontinentoch. Od začiatku bolo cieľom vzdať hold najúspešnejším značkám, predstaviť ich a zviditeľniť mimoriadne silné značky pôsobiace na lokálnom trhu. Účastníkom trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších, sú tak prezentované príklady hodné nasledovania. Ocenené značky získajú právo používať prestížne ocenenie, zlatú plaketu Superbrands. Do programu Superbrands sa jednotlivé značky nemôžu prihlásiť a musia si prejsť náročným nezávislým výberovým procesom. Medzi hodnotiace kritériá patria napríklad preferencie zákazníkov, ekonomické ukazovatele a najmä názor odbornej poroty. Hodnotenie je pre firmu dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke. V Českej republike je program Superbrands od roku 2013.

Brand TEREZIA je značkou rodinnej spoločnosti TEREZIA COMPANY, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 30 rokov a vyvíja predovšetkým originálne výživové doplnky z liečivých húb a rastlín. Spoločnosť ako prvá v roku 2004 uviedla na trh výživový doplnok s obsahom hlivy ustricovitej, a tým na celom lekárenskom trhu otvorila úplne nový segment. V súčasnosti má spoločnosť vo svojom portfóliu už viac ako 60 výrobkov. Zakladá si na čistote svojich produktov bez obsahu chemických látok a na kvalite surovín, ktorú si pravidelne preveruje nezávislými inštitúciami. Všetky výživové doplnky TEREZIA musia vlastniť Certifikát o zdravotnej bezpečnosti SZÚ, aby mohli byť uvedené na trh. Vďaka vlastnej výrobe, ktorá spĺňa najprísnejšie certifikácie, môže kontrolovať celý proces výroby a priniesť zákazníkom kvalitné produkty z overených surovín. Niektoré z výrobkov prešli náročným procesom klinického hodnotenia a ich účinnosť sa tak potvrdila aj v nezávislom testovaní.