Hľadať SK (EUR) Prihlásiť Košík 0
Váš košík je prázdny :(

Nakúpte ešte za 50 € a dopravu máte zadarmo

0 €
Doprava zadarmo!

Veľmi sa ospravedlňujeme za aktuálne výpadky produktov. Usilovne pracujeme na tom, aby ste si ich mohli čo najskôr objednať

TEREZIA druhýkrát obhájila prestížne ocenenie Czech Superbrands

Brand TEREZIA, pod ktorým nájdete v lekárňach v Českej republike a na Slovensku unikátne výživové doplnky a ďalšie výrobky zo zdraviu prospešných húb a rastlín, obhájil na rok 2022 prestížne ocenenie Czech Superbrands. Ocenenie je najrešpektovanejšie nezávislou autoritou v oblasti oceňovania obchodných značiek na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získavajú značky s vynikajúcou povesťou – zákazníci si s nimi spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Týmto značkám sa taktiež hovorí Love brands. TEREZIA stojí po boku výrazných značiek z rôznych odvetví a výrazne zvyšuje svoju hodnotu a vážnosť na trhu s výživovými doplnkami.

Program Superbrands odštartoval pred 20 rokmi vo Veľkej Británii. Odvtedy sa stal populárnym na celom svete a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na 5 kontinentoch. Od začiatku bolo cieľom vzdať hold najúspešnejším značkám, predstaviť ich a zviditeľniť mimoriadne silné značky pôsobiace na lokálnom trhu. Účastníkom trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších, sú tak prezentované príklady hodné nasledovania. Ocenené značky získajú právo používať prestížne ocenenie, zlatú plaketu Superbrands. Do programu Superbrands sa jednotlivé značky nemôžu prihlásiť a musia si prejsť náročným nezávislým výberovým procesom. Medzi hodnotiace kritériá patria napríklad preferencie zákazníkov, ekonomické ukazovatele a najmä názor odbornej poroty. Hodnotenie je pre firmu dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke. V Českej republike je program Superbrands od roku 2013.

Brand TEREZIA je značkou rodinnej spoločnosti TEREZIA COMPANY, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 30 rokov a vyvíja predovšetkým originálne výživové doplnky z liečivých húb a rastlín. Spoločnosť ako prvá v roku 2004 uviedla na trh výživový doplnok s obsahom hlivy ustricovitej, a tým na celom lekárenskom trhu otvorila úplne nový segment. V súčasnosti má spoločnosť vo svojom portfóliu už viac ako 60 výrobkov. Zakladá si na čistote svojich produktov bez obsahu chemických látok a na kvalite surovín, ktorú si pravidelne preveruje nezávislými inštitúciami. Všetky výživové doplnky TEREZIA musia vlastniť Certifikát o zdravotnej bezpečnosti SZÚ, aby mohli byť uvedené na trh. Vďaka vlastnej výrobe, ktorá spĺňa najprísnejšie certifikácie, môže kontrolovať celý proces výroby a priniesť zákazníkom kvalitné produkty z overených surovín. Niektoré z výrobkov prešli náročným procesom klinického hodnotenia a ich účinnosť sa tak potvrdila aj v nezávislom testovaní.